niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Award

Liebster Award


Zostałam do tego nominowana, ale dalej za bardzo nie wiem o co chodzi -.-. Jednakże... Jak mam odpowiedzieć tylko na 10 pytań i podań te 11 blogów (z czym jest problem... bo... czytam raczej te bardziej popularne blogi)

 Gdzieś czytałam, że nagroda jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Ile to jest mniejsza liczba obserwatorów? Poniżej...? Ilu?

Lećmy z tym koksem! Czas na pytania...




Do LA zostałam nominowana przez: http://my-red-sky.blogspot.com/

Pytania:

1.Twoje największe marzenie kiedy miałaś dwa lata?

Hmm... Nie pamiętam, ale oglądałam kiedyś nagranie jak miałam dwa lata i oglądałam jakiś występ i tam jakaś pani miała sukienkę i wtedy mówiłam, że bardzo bym chciała sukienkę. Więc chyba to...

2.Czy myślałaś kiedyś nad napisaniem książki?

Myślałam nawet wczoraj. To byłaby książka o dwóch głupich dziewczynach oparta na tym co robiłam wczoraj. Hhahhahaha! Nie umiałam otworzyć bramki! -.-

3.Co robisz kiedy widzisz długie i ambitne komentarze pod notką?

Aaawww! To jest bardzo miłe, że ktoś poświęca swój czas na komentowanie mojego bloga. Bo zwykle komentarz wygląda tak, że ktoś pisze 'super rozdział' i wkleja link do swojego bloga. Nie chodzi o to, że nie podobają mi się te krótsze komentarze, ale co jest takiego super w tym rozdziale? A jak już nie wiesz co napisać to możesz.... Opisywać swoje sny ;)

4.Z czym wiąże się dla ciebie blogowanie?

Z czym...? Sama nie wiem. Po prostu piszę tu o tym co chciałabym żeby mnie spotkało ;D. Wymyślam te wszystkie zdarzenia żeby ubarwić i mi i Czytelnikom tą szarą, bezwzględną rzeczywistość gdzie One Direction widzimy codziennie, ale... Na plakatach w swoim pokoju.

5.Co lub kto skłonił cię do założenia bloga?
Na początku pierwsze pięć rozdziałów było zupełnie inne zmieniłam je więc i stwierdziłam, że można spróbować i nikt nie musi nawet tego czytać. Robiłam to dla siebie, a okazało się, że jednak ktoś to będzie czytać. I tym osobą serdecznie dziękuję ♥ (nie ma to jak cyber serduszko)

6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
To samo pytanie miałam na kartkówce w w-f (wiem dziwnie, ale co tam) i napisałam, że 'W przyszłości chciałabym ożenić się w gwiazdorem rocka i być ustawiona do końca życia'. Szczerość to podstawa, a tak na poważnie to sama nie wiem.

8.Kosmetyk bez, którego nie mogłabyś żyć?

Mydło ;D

9.Jaki jest twój ideał chłopaka?
Baaaaardzo podobają mi się brązowe włosy. Dłuższe brązowe włosy.
Nie mam jakiegoś takiego ideału, ale Harry Styles, Mick Jagger i pewien ktoś są bardzo blisko by nimi być.
Dobra oni są ideałami, ale z wyglądu.
Z charakteru coś na kształt bad boya, albo nieśmiałego słodziaka.
Dobra te trzy osoby mogłabym poślubić choćby dziś. Nie obchodzi mnie, że Mick ma gdzieś z... 69 lat! 69 69 69! O jaaa!
Nie wiem! Yhhhh. Myślałam, że te pytania będą łatwe!
Przez Ciebie wychodzę na próżną!

11.Kitka vs. Rozpuszczone.?
Teraz cały czas chodzę w rozpuszczonych, ale gdy coś robię to je związuje... Niech będzie, że wolę rozpuszczone.




I jeszcze http://poprostuzamknijswojeoczyi.blogspot.com/


1. Czym się interesujesz? (oprócz 1D) 
Myślę, że ogólnie muzyką. Uczyłam się 3 lata grać na fortepianie, a  teraz 3 razy w tygodniu chodzę na lekcję śpiewu. To jest coś w rodzaju hobby, ale i ciężkiej pracy.

Uwielbiam też rysować, ale mojej nauczycielce od plastyki nie podobają się moje rysunki ponieważ 'źle je dobieram tematycznie' bla bla bla. Trudo. Kiedyś tematem pracy była 'Codzienność', a ja narysowałam Micka Jaggera pokazującego majtki. hahahah.

2. Jakie filmy lubisz oglądać?
Uwielbiam horrory i musicale. Jednak NIGDY nie można łączyć tych gatunków. NIGDY! (oglądałam coś na kształt horroro-musicalu i to było... dziwne)
Lubię też filmy o życiu innych ludzi, dokumentalne np. o życiu Michaela Jacksona, albo Marilyn Monroe i takie w stylu 'Jane Eyre' i 'Dziennik Bridget Jones'.

3. Jakie książki lubisz czytać?
Różne, ale moimi najulubieńszymi są 'Harry Potter' i 'Pamiętnik księżniczki' ;

4. Jak i kiedy poznałaś One Direction?

Wpis z mojego pamiętnika:

02.06.2012.

OGŁASZAM PODNIETE ONE DIRECTION.

i pełno powklejanych zdjęć Harrego (wiem wiem to takie w tylu Directionator, ale na początku każda nią była).

Nie jarałam się nimi, a nawet mówiłam, że są NOT, a nie HOT. Kiedyś jednak nie wyłączyłam gdy leciało WMYB i zakochałam się we włosach Harrego, a później w słodkim Horanie i zabawnym Lou, i Liamie i w bad boyu z branford.

5. Jakie masz hobby?
Hobby? Śpiew, jedzenie, spanie, pisanie. Lubię się też bić z moja przyjaciółką, ale to chyba nie hobby.

6. Opisz swój charakter w 3 słowach? 
Szkoda, że nie napisałaś opisz siebie! Wtedy by było: małe, wredne, blond.
Charakter...? Mój kolega powiedział, że:
-bystra
-miła
-ironiczna


7. O czym teraz myślisz?
Że brzuch mnie boli i o tej aferze, że Elka nie istnieje i, że oni wszyscy się znali przed x-factorem i wgl. ;o http://www.twitlonger.com/show/k6v8pp


8. Bruno Mars vs. Conor Maynard?
BRUNO


9. Co myślisz o tatuażach Zayna i Harrego?
Nie mam zdania, ale to będzie dziwnie wyglądało za 40 lat.

10. Jesteś Larry Shipper?
Nie wiem. Mogą być razem i mogą być osobno. Nie chce się w to mieszać, ale gdy oglądam te filmiki o nich to płaczę bo to jest śliczne.


11.Ulubiony aktor/aktorka?
Colin Firth, Adam Sevani ;D


No to teraz trzeba znaleźć 11 blogów do nominacji. 
Nie umiem się w to bawić.. 

7 komentarzy:

  1. Dziękuje, że odpowiedziałaś na pytania.
    Blogi nie koniecznie muszą być mało popularne. Jak chcesz przeczytać regulamin to ci dam linka:
    http://my-red-sky.blogspot.com/p/liebster-award.html
    Nie wyszłaś na aż taką próżna :D
    Pytanie do Ciebie:
    Jakiej bramki nie mogłaś otworzyć?
    Ja ostatnio będąc w sklepie, szarpałam się z drzwiami i musiała przyjść ekspedientka i mi pomóc, no i oczywiście walałam się głowa o gaśnicę przeciwkomarową. Tak gaśnicę :D
    Ale to tak ode mnie. Nie jestem pewna czy mnie rozumiesz xD
    3 lata grania na fortepianie. Dziewczyno ja na cymbałkach melodii nie potrafię wgrać :D
    Normalnie jakbym wyobraziła sobie moją nauczycielkę od plastyki. Widzę, że mam tu do czynienia z jasnowłosą. Och ta solidarność blondynek ...:D
    Nie wiem czy zrozumiałaś to co powyżej napisałam, ale mam nadzieje,że chociaż przeczytałaś. Wiesz, że nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału?
    A tak poza tym to musisz nominować 22 blogi. Ja miałam chyba 5 czy 6 nominacji, ale nominowałam tylko 11 blogów :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah jakie jesteśmy złe ! to muszę te blogi najpierw znaleźć

      do schroniska. bo chce pomagać, a nie mogłam wejść! -.-
      ale weszłam. wystarczyło popchać. masakra..
      Nie wyszłaś na aż taką próżna :D - dziękuję ;p

      ja kiedyś się walnęłam głową w gaśnice na w-f bo odbijałam piłkę razem z nauczycielem -.-

      piszę, piszę, a ty u sb pisz bo czekam :D

      Usuń
    2. Masz gg?
      Taa... Jesteś blondynką?
      Bo a tak. Na jednym w-f walnęłam babę trzy razy piłką w głowę ,a na koniec przez przypadek spuściłam jej lekarską na nogę...
      Oczywiście dostałam odpowiednią adnotację w dzienniku
      Też śpiewam :D

      Usuń
    3. jestem, ale włosy mi ciemnieją więc mój mózg ciągle walczy.
      mam ;D
      HAHAH. my ostatnio graliśmy w nogę, ale za dużo razy była 'ręka' to graliśmy w a la football amerykanski ;D
      ahhaha.

      Usuń
    4. Ja ostatnio na nożnej wybiłam sobie dwa palce...U ręki.
      Albo ostatnio na w-f instruowałam panią jak to prawidłowo urodzić dziecko :D

      Usuń
    5. Bląd...Walłam głową o gaśnicę przeciwpożarową

      Usuń