niedziela, 30 grudnia 2012

Rozdział 37 "Come on and love me you wanna get it boy"


Popatrzyłam na chłopaka pytającym wzrokiem.
- Teraz?
Harry tylko uśmiechnął się uspokajająco. Odgarnął moje włosy na lewą stronę i zaczął całować mnie po szyi. Coraz mniej delikatnie, coraz bardziej zachłannie. Jego dłonie powędrowały wzdłuż moich pachwin i zsunęły trochę moje spodenki. Wstrzymałam oddech. Nie wiedziałam czy chcę, czy nie chce przestać.
- Spokojnie – wyszeptał Harry. – Nikt nas nie widzi… Nic złego się nie stanie – przygryzł płatek mojego ucha.
Zamknęłam oczy i przechyliłam głowę dając mu lepszy dostęp do mojej szyi. Usłyszałam jak mówi ‘Grzeczna dziewczynka.’, a we mnie zapłonął żywy ogień. Obiecałam już, że zawsze będzie mnie miał. Czułam podniecenie i adrenalinę. Mieszanka wybuchowa. Harry zaczął pieścić moje miejsca intymne przez cienki materiał stringów, które miałam na sobie. Chciałam, żeby zobaczył je dopiero w hotelu, ale… Tutaj pewnie i tak nie widział ich dokładnie. Chłopak włożył mi rękę pod koszulkę i dotknął mój stanik od dołu. Mój oddech przyspieszył.
- Caroline! – znowu ktoś nam przerwał. Teraz jednak się cieszyłam. Robić takie rzeczy na fotelu w barze pełnym facetów nie jest dobrym pomysłem. – Puszczamy fajerwerki!
Harry zaklął pod nosem i zapiął mi spodnie. Zachichotałam. Wstałam z fotela, Harry zrobił to samo i dosłownie wylaliśmy się z baru razem z resztą wstawionych klientów. Pomysłodawcą poszczania sztucznych ogni był Bunny. Nazywali go tak bo biedak miał słabość do króliczków, a szczególnie do swojego białego Tygrysa. Ci faceci byli śmieszni, silni, ale śmieszni. Szczególnie gdy posiedzieli sobie w barze trochę dłużej.
Chłopak jednak nie chciał stać razem z wszystkimi więc odciągnął mnie w bok i z dala od reszty położyliśmy się na trawie. Widziałam, że Harry był wkurzony, ale co miałam poradzić.
- Masz chcicę – zaśmiałam się, a chłopak zrobił się czerwony. Nawet w słabym świetle gwiazd to widziałam. – Nie wstydź się – pogłaskałam go po policzku. – To normalne. Chciałbyś mnie poczuć – wyszeptałam mu do ucha. – Chciałbyś żebym krzyczała twoje imię… Harry… Harry… - loczek zacisnął szczęki. Jak ja uwielbiałam się z nim droczyć. – A ja jestem tutaj. Obok ciebie. Tak blisko, a ty nic nie możesz zrobić…
- Jesteś okropna – jęknął chłopak.
- Kocham cię – przytuliłam się do niego i zaczęłam się wpatrywać w niebo.
Jak diamenty wysypane na czarnym satynowym materiale. Po chwili w piskiem i trzaskiem, ku radości wszystkich wystrzelił pierwszy fajerwerk. Uśmiechnęłam się. Za moment wystrzeliły kolejne. Niebo było całe w kolorowych pióropuszach. Harry wstał, a ja zdezorientowana patrzyłam się na niego.
- O co..?
- Zatańczy pani? – Harry nachylił się do mnie z wyciągniętą ręką.
- A.. – zaśmiałam się. – Ależ naturalnie, Haroldzie.
Chłopak pokręcił głową z uśmiechem i przyciągnął mnie do siebie. Zaczęliśmy tańczyć, a Harry śpiewał mi piosenkę Franka Sinatry. Zaczęłam się cicho śmiać. Czy on wszystko o mnie wiedział? Lubiłam Franka Sinatrę, odkąd… Odkąd… Odkąd usłyszałam go pierwszy raz. Tak samo jak uwielbiałam musicale i Marilyn w tym wszystkie filmy w których występowała. A jeśli Harry zacznie się za nią przebierać. Wyobraziłam go sobie w sukience i wybuchłam śmiechem. Chcąc się opanować wtuliłam twarz w zagłębienie szyi chłopaka.
- Jesteś zbyt doskonała by być realną
 Nie mogę oderwać od ciebie wzroku
 Byłbym w niebie mogąc cię dotknąć
 Tak bardzo pragnę cię trzymać
 Nareszcie miłość przybyła
 I dziękuję Bogu, że jestem żywy
 Jesteś zbyt doskonała by być realną
 Nie mogę oderwać od ciebie wzroku

 Wybacz mi sposób w jaki na ciebie patrzę
 Nie można cię z niczym porównać
 Twój widok mnie osłabia
 Nie ma słów by to opisać
 Ale jeśli czujesz to co ja
 Proszę powiedz mi, że to prawdziwe
 Jesteś zbyt doskonała by być realną
 Nie mogę oderwać od ciebie wzroku

 Kocham cię dziecinko i jeśli ci to nie przeszkadza
 Potrzebuję cię dziecinko by ogrzać się podczas samotnych nocy
 Kocham cię dziecinko, uwierz słysząc jak to mówię
 O kochanie, nie opuść mnie błagam
 O kochanie, teraz gdy cię odnalazłem zostań
 I pozwól mi się kochać,
 Dziecinko pozwól mi się kochać..

 Jesteś zbyt doskonała by być realną
 Nie mogę oderwać od ciebie wzroku
 Byłbym w niebie mogąc cię dotknąć
 Tak bardzo pragnę cię trzymać
 Nareszcie miłość przybyła
 I dziękuję Bogu, że jestem żywy
 Jesteś zbyt doskonała by być realną
 Nie mogę oderwać od ciebie wzroku

 Kocham cię dziecinko i jeśli ci to nie przeszkadza
 Potrzebuję cię dziecinko by ogrzać się podczas samotnych nocy
 Kocham cię dziecinko, uwierz słysząc jak to mówię
 O kochanie, nie opuść mnie błagam
 O kochanie, teraz gdy cię odnalazłem zostań
 O kochanie, uwierz słysząc jak to mówię

 Potrzebuję cię kochanie gdy przyjdziesz w deszcz
 O kochanie, teraz gdy cię odnalazłem zostań
 I pozwól mi się kochać, pozwól mi się kochać...

Harry odchylił mnie do tyłu i pocałował. Fajerwerki skwierczały nad nami, a tłum krzyczał co chwilę. Wyklinali, słychać było, że są pijani i od nas też czuć było alkohol, ale… To było piękne. Wiedziałam, że ci faceci już zapomnieli o naszym istnieniu, ale to chyba była największa rzecz jaką zrobiliśmy w większym gronie osób.
- Harry – wyszeptałam wtulając się w niego i miętosząc jego koszulę – myślę, że powinniśmy już jechać. Do hotelu.
Chłopak spojrzał na mnie z błyskiem w oku i od razu wyciągnął telefon i zamówił nam taksówkę. Powygłupialiśmy się jeszcze trochę i już prawie Harry przekonał Elliota, żeby dał mu się przejechać na swoim harleyu razem ze mną, ale taksówka przyjechała wyjątkowo szybko. Pożegnałam się z wszystkimi oprócz Jerome’a. On miał swoje pieprzone humorki. Pod pewnym względem strasznie przypominał mi Zayna. Tyle, że z Malikiem nigdy się nie przyjaźniłam. Reszta chłopców prawdę mówiąc była mi trochę obca. Niby przebywałam z nimi i wkręciłam ich w akcję z porwaniem, ale… To nie było to. Nie przejmowaliśmy się tak sobą. Oczywiście lubiliśmy się, jako fanka naprawdę ich kochałam i można powiedzieć, że ‘znałam’, ale to co piszą w sieci, a prawda lekko odbiegają od siebie. Nie mówię, że to kompletne kłamstwo tyle, że człowieka nie można poznać czytając o nim. Nie w taki sposób. Nie mogłam im o wszystkim powiedzieć tak jak Dianie. Harremu mogłam zaufać, ale też, co jest straszne, nie chciałam mu mówić wszystkiego. Zwykle były to same głupoty jak jakieś hejty od fanów 1D. Nie chcę mu zaśmiecać głowy takimi bzdurami.
Gdy jechaliśmy w stronę hotelu Harry był wyjątkowo rozmowny. Gadał z kierowcą i cały czas śpiewał piosenki puszczane z radia. Śmiałam się z niego i w pewnym momencie przypomniałam sobie o jego kamuflażu. Schowałam go do… torebki z bielizną. Rozejrzałam się po samochodzie, ale nigdzie jej nie było. Westchnęłam i popatrzyłam na uchachanego Harrego. Nie wyglądał jakby miał w głowie to co na siebie założę. Bardziej zajmowało go śpiewanie przebojów Abby.
Zatrzymaliśmy się pod hotelem i wysiedliśmy. Szybko ruszyłam w stronę recepcji i podałam swoje nazwisko. Dostałam klucz i wciągnęłam Harrego do windy. Ten ze śmiechem zaczął całować mnie po szyi, ale ja lekko go odepchnęłam. Zakręciło mi się w głowie.
- Harry! Uspokój się! Jesteś już dorosłym mężczyzną i to ty powinieneś upominać mnie, a nie ja ciebie – powiedziałam z poważnym wyrazem twarzy po czym widząc minę chłopaka roześmiałam się.
- Mówiłem ci kiedyś, że cię kocham? – zapytał tym swoim seksownym tonem, a pode mną ugięły się nogi.
- Wspominałeś raz, czy dwa – mruknęłam i oparłam się o niego starając utrzymać równowagę.
Wpadliśmy do pokoju i szybko zamknęliśmy za sobą drzwi.
W towarzystwie własnych chichotów opadliśmy na łóżko namiętnie się całując. Światło w pokoju rzucały tylko porozstawiane wokoło świeczki, ale nie zwracaliśmy w tej chwili uwagi na nastrój. Nie miałam nam, jemu, sobie tego za złe. Starałam się, ale chyba nie o to tutaj chodziło. Piękna otoczka, ale pięknie ma być przede wszystkim między nami. Ściągnęłam z Harrego bluzkę i spodnie, a on nie pozostawał mi dłużny z po chwili byłam przed nim w samej bieliźnie. Nie zwrócił uwagi, że to nie ta którą kupił mi w sklepie. Wszystko działo się szybko. Odurzeni alkoholem i swoimi osobami nie przejmowaliśmy się niczym. Nie było już czasu na skromne pieszczoty. Obydwoje tego chcieliśmy i potrzebowaliśmy.
- Harry – wyszeptałam zatrzymując swoje ręce, które ściągały z niego bokserki – musisz założyć prezerwatywę.
- Zaraz – mruknął i na nowo zaczął całować moją szyję błądząc przy tym rękami po całym moim ciele.
- Nie Harry. Teraz, albo nigdy – położyłam mu dłonie na ramionach i spojrzałam w oczy. – To zajmie ci tylko chwilę.
Chłopak pocałował mnie jeszcze w wszedł do łazienki ciągnąc za sobą swoje spodnie. Zachichotałam cicho na ten widok i położyłam się pomiędzy kremowymi, puchowymi poduszkami. Poprawiłam włosy i zamknęłam oczy starając się nieco uspokoić oddech.
- Za chwilę stracisz dziewictwo – szepnęłam do siebie i jeszcze głębiej zapadłam się w miękki puch.
Oddech miałam coraz spokojniejszy, ale nie otwierałam oczu. Chciałam, żeby to on je otworzył. Tak jak zawsze na wiele spraw.




WSZYSTIEGO NAJ!
i trzymać za mnie kciuki. ♥

99 komentarzy:

  1. super!!!Świetny rozdział:D Nie mogłam się go doczekać:) Wspaniałego Sylwestra i cudownego Nowego Roku lepszego niż teraźniejszy:)Czekam na następny rozdział:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeej !! Dziękuje za kolejny rozdział !!! Udanego sylwestra !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie dodałaś! ;P Super jest. Życzę ci wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, dużo weny i spełnienia marzeń ;* No i oczywiście czekam na następny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No zabije! Zabije, uduszę, zakopie pod płotem, odkopię, jeszcze raz uduszę, poćwiartuję, zakopie pod płotem, no! Jak mogłaś w takim momencie przerwać? Ja się pytam jak? A co z tym, całym Jeremiaszem?
    Harry chyba nie chcesz zostać tatusiem? Chociaż dzieci Harrego pewnie będą śliczne! Stadko aniołków, z burzą na głowie i dołeczkami w policzkach, no i te śliczne zielone oczy. Wyobrażasz to sobie? Byle nie z Taylor!
    Naprawdę nie wiem już co powiedzieć odnośnie rozdziału. Chyba, chyba się cieszę?
    Kiedy wchodzę na blogera: Nic nowego!
    Kidy wchodzę na twojego bloga: Nic nowego!
    Dzisiaj wchodzę na bloggera i krzyki i pisk bo nowy rozdział. Tak jak Kim. dziękuję Ci za ten rozdział!!!
    Ah...Znów bym zapomniała:
    Z okazji zbliżającego się nowego roku życzę Ci by spełniły się twoje najskrytsze marzenia, byś wreszcie kupiła sobie ten puszap, o którym niedawno pisałaś, no i by Carolinka żyła wiecznie!
    I żeby życie nie było takie irytujące. To by było na tyle.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E. co do dzieci Harrego w simsach zrobiłam rodzinkę Hazza i Caroline. Dobiłam do znajomości 100 i 40 i dopiero wtedy się pocałowali ale ograniczałam ich do czułych pocałunków. Dopiero po zaręczynach i ślubie wysłałam ich na wakacje do tropików i tam za trzecim razem ( w saunie )Caro zaszła w ciążę i potem urodził im się mały zielonooki Lou <3 Mają psa rasy husky ze schroniska o imieniu Jerr, bo suczka rasy border collie im zdechła ze starości. I jeszcze ostatnio im skombinowałam małą kotkę :)
      A odnosząc się do pierwszego akapitu tw. komentarza - jeśli spróbujesz to zrobić to potraktuję cię tak samo, bo kto by nam wtedy bloga pisał ?!

      Usuń
    2. Ej, no! Kara musi być! Przerwać w takim momencie. Nie bój żaby ona zmartwychwstanie :D

      Usuń
    3. jejku! dziękuję wam! hahaha. ja już sobie zaplanowałam przyszłość sama się zabiję, bo czytałam znaczenie mojego imienia i tam pisało . no zresztą przeczytajcie haha :http://www.znaczenieimion.org/imiona-zenskie/znaczenie-imienia-karolina/ . xd
      zostanę starą panną więc muszę umrzeć ;PP

      Usuń
    4. To, ze będziesz starą panną nie oznacza, ze nie będziesz mieć kochanków. (chyba)

      Usuń
    5. Ty w to wierzysz ? :/ moje imię oznacza 'obrońca ludzi' - obronię cię przed tym XD

      PS.
      no chyba że nie jesteś człowiekiem - no to nic nie poradzę

      Usuń
    6. hahahhahahahhahaha.
      widziałyście noworoczne zdjęcia HAYLOR ? -.-
      wkurzyłam się. najpierw przez nią niby płacze teraz niby powiedział, że są razem. NIECH SIE ZDECYDUJE. boże... gdybym go zobaczyła to zaczęłabym się drzeć czy on w końcu z nią jest czy nie. bo jak nie chce, żebyśmy ją hejtowały to niech to do chjdhsdjg powie .

      Usuń
    7. dobra ogar xd
      HAHAHAH
      reprymenda
      'karolina ogarnij się'

      Usuń
    8. Tak Haylor....Żyć nie umierać. Najlepiej to lewitować nad jej głową. Boże wszyscy wiemy jak jest -.-'
      A właściwie nikt nie wie jak jest. Harry do Polski marsz! A nie z tą farbowaną blondyną, po tuzinie operacji się zadajesz! Naprawdę Haroldzie do Kościoła się modlić, zostań księdzem.

      A ja w szkole nie byłam :D Hahah i mi odwala...
      A teraz na serio: leże drugi tydzień w łózku z gorączką cała zasmarkana -.-'


      Usuń
    9. Widziałam ich zdjęcia i szczerze mówią coś podejrzanie za dużo patrzyła w obiektyw.

      Tu masz bloga o 1D
      http://everyday-abnormal.blog.onet.pl/
      i jeszcze tam jest linko do nowej wersji tego bloga na blogspocie ( w tym wpisie 28 grudnia ).
      I przypominam że z niecierpliwością czekam na kolejny wpis.
      http://www.youtube.com/watch?v=n4re8ePE5Fk

      Usuń
    10. A i chciałabym jeszcze napomknąć, że z niecierpliwością wyczekuje kolejnego rozdziału :D

      Usuń
  5. http://www.kotek.pl/bloxlite/0,110557,8294075.html?blogName=kingakotekblog&year=2012&month=12&title=harry_styles_do_taylor_swift_jestes_diwka113_komentarzy_&counter=2



    Boszze...Ludzie naprawdę nie mają co wymyślać? Dzieci w Somalii wody pitnej nie mają, na Haiti nadal mieszkają w namiotach, a i kurde obchodzi co Harry pisze na tt...
    Dobra rozumiem, ale po co ta cała szopka? Są, czy nie są? o to jest pytanie. Najpierw się liżą na ulicy, tańczą i co tam jeszcze robią, potem Hazza mówi, że pomiędzy nimi nic nie było . To jest śmieszne!!! Ale się uśmiałam. Kurde boki zrywać.
    Około miesiąc temu niby wyciekła wiadomość, że Harry mieszkał z Taylor w kwietniu w jej domu.
    Jak ja to wszytko chaotyczni napisałam o.O
    Jak opowiadam mojej mamie czasem co się dzieję u nich to tylko słyszę: a Harry to ten z ciemnymi włosami czy blondyn?
    Moja ciotka myślała, że to murzyński zespół -,-
    Boże widzisz i nie grzmisz
    Życie jest irytujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mojej mamie opowiadam to mówi, żebym dała jej spokój, ale ja dalej mówię ;d
      no i dzisiaj w szkole miałam już łzy w oczach bo koleżanki zaczęły mi wszystkie haylor co znalazły pokazywać, a poza tym we wszystkich gazetach są na okładce brawo, twist -.- , cosmopolitan , ale tylko taylor -.-
      myślę, że oni są jednak razem, ok, spoko. harry tak jak z caroline f. było potwierdzi dopiero po zerwaniu

      Usuń
    2. Tak Taylor jest w wszędzie. Mam jej serdecznie dość. Ja chce Larrego!!! Co do pani F. To wszystko było ustawione (tak sądzę) Już bym wolała żeby znalazł sobie jakąś niepopularną dziewczynę. (Najlepiej z Polski) Ale ostatecznie nie pogardzę inną. Wszystkie się nadają oprócz Tay i Flack. Grr....
      Bo prawda jest taka, że Daniell lubi większość. Nikomu nie zawadza jest śliczna i widać że Li ją kocha. Perrie: Mam do niej mieszane uczucia, ale ostatecznie może być, Eleonor jest śliczna i naprawdę ją ubiłam do tej afery z mr. X i i Christiną.
      A zauważyłyście, ze prawie wszystkie zdjęcia Heylor są bardzo dobrej jakości? Paparazzi (czy jak tam się to pisze) są wynajęci. Jak tak dalej pójdzie to będę się musiała wyżyć na jakimś kółku filozoficznym czy coś takiego -,-

      Usuń
  6. http://i1262.photobucket.com/albums/ii606/i_ssy/1d.png


    Ajć, jest prześliczny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm... fajne ! A co do Haylor i reszty 1D - nie śledzę ich związków i nie kupuję kolorowych gazet typu brawo, czasami w sklepie może przeglądnę, ogólnie wolę filmiki na youtube i czasami coś przypadkiem znajdę o nich, no i oczywiście ich zdjęcia !

      A jak w ogóle poznałyście 1D ?
      Bo ja przez przypadek na youtube znalazłam wersję fortepianową jednej z ich piosenek w wykonaniu 'the piano guys'
      http://www.youtube.com/watch?v=0VqTwnAuHws
      Na początku mi się oryginał nie podobał a potem strasznie ich polubiłam.

      Usuń
    2. Em... Ja poznałam przez hejterów, bo raz weszłbm na jakąś stronkę i tam pod artykułem było dużo komentarzy z hejtami i wyzwiskami na nich, więc postanowiłam sprawdzić, czy rzeczywiście są tacy źli. Weszłam na youtube i wpisałam One Direction. Przesłuchałam pierwszej piosenki jaka mi się wyświetliła, czyli WMYB, od razu mi się bardzo spodobało, a potem to już zaczęłam ich słuchać nałogowo ;D

      Usuń
    3. Ekhem...
      Zakończenie roku szkolnego 2010.
      Wszyscy śpiewają tą głupawą piosenkę, której znieść nie mogłam. Nawet nie widziałam kto ją śpiewa. Potem koleżanka do mnie przychodzi. Coś tam puszcza na yt skacze po całym domu itd. To było WMYB Popatrzyłam w monitor, a tam takich pięć kurczaków akczących po plaży. Boże nie mogłam znieść tego dziwnego zawodzenia. Jak pisali o nich w gazetach to czytać ich nie mogłam. Taka moja nieuzasadniona nienawiść.


      Potem gdzieś tak półtora roku temu nie wiem jakim cudem znalazłam, się na blogu o nich z opowiadaniem. Coś tam było o Harrym, Louisie, Zaynie. A ja ich nie pamiętałam. Jakieś tam imiona przykładowe w opowiadaniu. Następnie wciągnęłam się. Zaczęłam czytać, aż w końcu oświeciło moja skromną osobę. A że jestem dość uparta to przestałam czytać, no bo po co mi czytać o takich chłopaczkach?
      Potem bodajże na vivie leciało More than this. Ojć zakochałam się. Od razu na komputerze i na telefonie i cały czas piszczałam jak tego słuchałam. Potem Moments. Obiecałam sobie, że więcej nie pobiorę. Jednak Up all night zawładnęło moim sercem i pobierałam kolejne piosenki. W kółko ,o nich nawijałam, ciągle kogoś porównywam do nich. Zaczęłam oglądać filmiki z nimi. A potem napisałam w zeszycie pierwsze opowiadanie, które przeczytały dwie osoby: ja i moja przyjaciółka. Potem zmieniłam opublikowałam i usunęłam bloga. A tak poza tym to chyba u mnie w szkole nikt nie podziela mojej fascynacji nimi.


      Jejku jak chaotycznie napisałam....









      szablon jest z szabloniarni: http://szablonownica.blogspot.com/

      Z nimi jest więcej.

      Usuń
    4. http://www.4music.com/news/news/7427/Harry-Styles-handpicks-vintage-bracelet-for-Taylor-Swift

      Usuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=mD2kC0pM9Ko

    '- Die Potato !
    - not today.'

    OdpowiedzUsuń
  8. 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38,...

    ..

    http://iluvyouhazza.blogspot.com/

    Nie ma 38 ..

    38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38...

    ..

    http://iluvyouhazza.blogspot.com/

    Nie ma 38 ..

    38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 38...
    Jejku czemu ciągle jest na początku rozdział 37 a nie już 38 ?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie następny rozdział?! Błagam... My już się wszystkie nie możemy doczekać. A właśnie... Widziałyście teledysk do Kiss You?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekeem...
    A więc robimy wielki SPAM!

    Chcemy 38,, słyszysz?
    Będziemy głodować, strajkować czy co tam jeszcze chcesz, ale 38 musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  11. co wy na to żeby w komentarzach dobić do 38 ?

    A co do teledysku 'Kiss You' - <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah do 69 od razu :D

      Usuń
    2. moje ulubione momenty to niall jak śpiewa chinny chin chins , harry i jego zakrywanie sutków , louis tak ruszający ramionami na desce, zarry na końcu. i liam i jego takie słodkie minki ^^.
      mój brat chyba już umie imiona chłopców, bo jak widzi płytę to mówi, żebym puściła harrego (może i najłatwiej go rozpoznaje i jest troszkę directionator, ale każda z nas nią była na początku xd ), a na tapecie jak mam harrego całującego louisa to wie, który to harry, a który lou. i z UAN okładki też wie, który to który, ale imion chyba jeszcze nie za bardzo, żeby powiedzieć z pamięci, ale ma tylko 3 latka xd

      Usuń
    3. Ooo...Słodkiego masz braciszka :3

      Usuń
  12. Na wstępie - ja chcę 38 !!!

    Pewnie reszta tu komentujących będzie miała ochotę ( cytuję ) ''Zabije, uduszę, zakopie pod płotem, odkopię, jeszcze raz uduszę, poćwiartuję, zakopie pod płotem'' po tym co tu napisze ..
    W sumie to jest fajnie jak ciągle to odwlekasz. Zawsze jest jakoś śmiesznie i wymyślasz rzeczy których byśmy się nie spodziewali. Ciekawi mnie co byś teraz wykombinowała..
    Tylko nie próbuj zaspokajać mojej ciekawości ! Bo by mnie tu udusiły za to XD

    I jeszcze raz - chcę rozdział 38

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ( cytuję cytującą mój cytat ) ''Zabije, uduszę, zakopie pod płotem, odkopię, jeszcze raz uduszę, poćwiartuję, zakopie pod płotem'"
      Nie bądźmy tacy drastyczni xD Oczywiście warto napomknąć, że ja również nie mogę doczekać się 38.
      Chociaż Kim, dobrze gada. Polać jej!

      Usuń
    2. oh. jasne. musi stracić dziewictwo. zapomniałam ;p
      hahah. nie no. słyszałam, że haylor już nie ma a poza tym http://25.media.tumblr.com/4ad7e991603370f9f0d3c12bdd0406a8/tumblr_mgfr2bFTnH1r187eso1_r1_500.gif hahahahha. lol. nie wiem. jakoś tam mi dziwnie jej to zrobić. bo w końcu harry ja zdradził na początku i wgl. żal mi Caroline. jest jakaś taka naiwna, nie ?

      Usuń
    3. jej 34 komentarze, a komentują 4 osoby wraz z autorką. xd

      Usuń
    4. Jak można zapomnieć? Ja się pytam, jak? Taylor na tej gali miała świetny strój. Wreszcie przyznała, że ni ma piersi :D Podobno powiedziała gdzieś tam, ze Harry ma pusto w głowie. no chyba ona w staniku! Nie rozumiem jak to ją zdradził? Boże Carolinka ludzie się zmieniają, a jak tak dalej pójdzie to panna cnotliwa straci dziewictwo w zakonie.. ja nic nie sugeruje! 38 komentarz ma ja!!! Ha, ha!!!

      Usuń
  13. Ejj czytałam od początku Ale wymiatasz czekam na następny <3333333

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAYN MA DZISIAJ URODZINKI! VAS HAPPENIN'?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miało być 38 komentarzy ale muszę to napisać..
    Miałam tak spaczony sen, ze szkoda gadać. Oto jeden z kawałków scen w tym śnie:
    Wbiłam na komputer i weszłam na tego bloga. Tło było krwisto czerwone w czarne orientalne wzory. Patrze a tu 38 rozdział ! Szlag mnie trafia bo to tylko jakieś 5/6 linijek. Treść jest w stylu
    "Wiecie co zrobili, fajnie się bawili, a potem obudzili się skacowani i Caroline nie mogła w to uwierzyć."
    Były pod tym 2 komentarze w stylu:
    "Nie takiego 38 chciałyśmy"
    i
    "No bez jaj, jak mogłaś nam coś takiego zrobić"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj tylko *warczenie w tle*

      Usuń
    2. Kim, nie zachowuj się jak pies!!! Ty kopiesz dół, ja ją obezwładniam. [*]

      Usuń
  16. Spróbuj tylko zrobić taki 38 jak w moim poprzednim śnie to w kolejnym snie będzie (cytuję cytat który cytowałam i został cytowany przez jego autora XD )''Zabije, uduszę, zakopie pod płotem, odkopię, jeszcze raz uduszę, poćwiartuję, zakopie pod płotem''

    ( to NIE jest groźba, to stwierdzenie faktu )

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego psikusa, ROZUMIESZ? PISZĘ CAPS LOCKIEM ŻEBYŚ ZROZUMIAŁA. (cytuję cytat który cytowałam i został cytowany i jeszcze raz został cytowany i teraz ja go cytuję XD ))''Zabije, uduszę, zakopie pod płotem, odkopię, jeszcze raz uduszę, poćwiartuję, zakopie pod płotem'' Kimbra szykuj łopaty ja się zajmę naszym chochlikiem, trzeba go unieruchomić, wykopiemy dziurę i ka bum!!! To nie pryma aprilis!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak dla przypomnienia zrobię ci listę wątków które kiedyś poruszyłaś i których kontynuacji chcemy ( a przynajmniej ja ):
    - Caroline miała kiedyś pomóc w schronisku
    http://besty.pl/2021752
    - Harry kiedyś chciał pokazać Caroline jak tańczy na rurze
    - tajemnicza choroba Caroline
    - co się naprawdę stało z 4 laptopami które Harry 'unicestwił' na wyjeździe do USA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Kim! Jeszcze napisz 100 rzeczy dla których Karolina powinna dodać rozdział!! Z wszystkim punktami się zgadzam!

      Usuń
  19. Sto rzeczy ? No to zaczniemy tak...
    Dlaczego powinnaś dodać kolejny rozdział :
    1. Bo nas to ciekawi
    2. Bo uwielbiamy twojego bloga
    3. Bo chcemy zobaczyć co tam jeszcze nawymyślasz
    4. Bo bez 38 rozdziału nie będzie 39, 40, 41, 42... ani reszty rozdziałów
    5. Bo jak tego nie zrobisz to ci nie damy spokoju
    6. Bo mi się śniło że 38 będzie okropny a sny mi się nie spełniają
    7. Bo nam się już nudzi
    8. Bo nie mamy co robić na komputerach/laptopach/telefonach
    9. Bo .. własnie coś jem (?)
    .. nie mam pomysłów .. trzeba improwizowac ..
    10. Bo są ferie (?)
    11. Bo.. nie mam pomysłów na kolejne podpunkty
    12. Bo pandy są czarno-białe
    13. Bo psy pochodzą od wilków
    14. Bo muszę przeczytać 2 książki do szkoły
    15. Bo komórki roślinne mają wakuole
    16. Bo .. ominął nas koniec świata
    17. Bo Damon z TVD porzucił Elenę ( ale i tak będą razem - MUSZĄ )
    18. Bo pod tym wpisem ustala się właśnie nowy rekord komentarzy
    19. Bo mam spaczone sny
    20. BO PO PROSTU WSZYSCY CZEKAJA NA TEN ROZDZIAŁ !

    Jak ktoś chce może dawać kolejne podpunkty - może dojedzie do 100, ale jak na razie brak mi sensownych powodów

    OdpowiedzUsuń
  20. 21. Rysunek jako argument http://besty.pl/2024530

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam sobie te podpunkty odrabiając polski. Co autor miał namyśli?
      Co do 17. Oj tak zgadam się Damon idioto wróć do niej!!

      22. Mam problem z wymyśleniem tego podpunktu.
      23. Wczoraj była Wielka orkiestra świątecznej pomocy. Co ona robi? Wszyscy wiemy. Pomaga innym. Pomóż i nam.
      24. Bo śniło mi się, że przykułam się łańcuchami do drzewa i manifestowałam przeciwko zabijaniu pand (...)
      25. Świat jest okrutny! Pomóż nam! Napisz nowy rozdział!!!
      26. uh...Naprawdę nie wiem co wymyślić.
      27. Jest ok.20, a oczy mi się kleją, a przede mną ładny stosik książek się kłania, a gdy czytam nowy rozdział u Ciebie to działa on na mnie jak kofeina.
      28. Nie poprawiłam żadnej oceny na półrocze. I mi smutno (ależ jestem egoistką!) chyba nie chcesz wiedzieć, że jestem smutna prawda?
      29. W 2012 roku dodawałaś częściej rozdiały!
      30. Już prawie 6 miesięcy piszesz na tym blogu! Jejku trzeba to oblać. Może 38??
      31. Zasypiam, powoli zasypiam...
      32. Ja nie mam ferii...Zrób przyjemność cierpiącym duszyczką chodzącym do szkoły!.
      33. Właśnie Kiss You się skończyło, a ja jestem zbyt leniwa żeby włączyć Jeszcze raz.
      34. Cud się zdarzył, ponieważ babka od w-f wzięła mnie na zawody w siatkę.
      35. Naprawdę nie mam natchnienia na pisanie tych podpunktów.
      Przepraszam za błędy, ale jestem nie przytomna.
      I tak dużo napisałam!!!

      Usuń
    2. http://thevampirediaries.pl/nowosci,main,0,1,nowy_zwiastun_4x10_,1268.html#.UPR1uGcq9_Qfa

      Oni muszą byc razem bo przecież jak to powiedziała Elena 'Nie spałam z Damonem przez więź. Spałam z Damonem, bo jestem w nim zakochana.'

      Poza tym jeśli by naprawdę kochała Stefana to by nie zakochała się Damonie <3

      Usuń
    3. Ja nie lubię Stefana, może to dlatego? Nie Damonie masz z nią być czy Ci się to podoba czy nie!

      Usuń
  21. Mam fajny pomysł. Wczoraj założyłam bloga o mnie o i Zayn'ie w roli głównej. Może przeczytasz ten początek, ogarniesz co tam sie dzieje, i będe pisać o tobie jako dziewczynie loczka, a ty o mnie jako Zayn'a? Przeczytasz początek to będziesz widdziała co się stało z jego dziewczyną xD Przemyśl to :)

    http://janiezaynlovestory.blogspot.com/2013/01/wyszam-na-taras-zapalic_1361.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam każdy rozdział,jestem pod wielkim wrażeniem ! Umiesz pisać i masz do tego dar, pisz dalej.Czekam z niecierpliwością,szybkoo! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no... Dalej nic... Jak dojdziemy do 100, to dasz nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  24. No to tak:
    36. Bo ja mam ferieee :)
    37. A skoro mam ferie to siedzę w domu.
    38. I nie mam co robić.
    39. Więc mogłabym czytać twojego bloga, żeby się nie nudzić.
    40. Ale nie dodajesz rozdziałów :(
    41. Bo 15 stycznia jest dzień wikipedii.
    42. Bo nie wiem co pisać.
    43. Bo lubię się przytulać xx
    44. Bo fajnie się czyta komentarze o cytowaniu "No zabije! Zabije, uduszę, zakopie pod płotem, odkopię, jeszcze raz uduszę, poćwiartuję, zakopie pod płotem, no!" xD
    45. Bo 1D są w Afryce.
    46. I znalazłam to: http://besty.pl/2026570
    47. Masz tu takiego pociesznego Hazzę :) http://besty.pl/2026547
    48. Bo Zayn ma 20 lat.
    49. Bo... Hazz ma niedługo urodziny (?)
    50. Nie, guzik, bo Hazz będzie miał zawsze 16 lat.
    51. I będzie śpiewał piosenki Stevie'ego Wonder'a.
    52. Bo widziałam filmik jak dzieci w Afryce śpiewają One Thing i Stand Up ;____;
    53. Bo Barbara Palvin jest w LA.
    54. Bo mój komentarz ma numer 54.
    55. Jak możesz nam to robić?
    56. Bo kłóciłam się dziś z plakatami po angielsku.
    57. Bo mi zimno.
    58. Bo ona jest taka sweet :) http://besty.pl/2014336
    59. Jedziesz ze mną do Londynu?
    60. WSZYSCY CHCEMY NEXTA!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. 61. Bo muszę przybrać na wadze ( teraz właśnie coś pożeram )
    62. Bo wpadłam na dziki pomysł napisania własnego bloga ( a to może się źle skończyć )
    63. Boooooo.... Buka jest zła
    64. Bo nie ma żadnych fajnych filmów w telewizji
    65. Bo idę na zakupy i chce mieć faze na Hazze w sklepach XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma 38 rozdziału , 62 podpunkt się spełnił O.o

    OdpowiedzUsuń
  27. 66. Zapomniałam co miałam napisać...
    67. Zróbmy tak żeby było 69 komentarzy.
    68. Bo jesteśmy egoistkami i chcemy nowy rozdział!
    69. Bo podoba mi się dziki pomysł Kim.
    70. Bo przed chwilą był 69 punkt.
    71. Uratuj mnie od matematyki!

    OdpowiedzUsuń
  28. 72. Bo jak nie to w 69 komentarzu dodamy wszystkie 100 podpunktów ( dziewczyny musimy się streszczać !! )
    73. Bo zgubiłam mój ulubiony czarny rzemyk
    74. Bo moje koty są niezdecydowane i ciągle wchodzą i wychodzą
    75. Bo moja bohaterka ma imię Indigo bardzo podobne do indygo czyli koloru XD
    76. Bo pst rasy jusky są super !
    77. Bo właśnie jest 77 punkt
    78. Bo zaraz będzie 79 punkt.
    79. Bo liczba 2 jest jedyną parzystą liczbą pierwszą
    80. Bo lamy plują i wierzgają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 81. Co do Indigo to na początku myślałam, że się pomyliłaś i powinno być indygo
      82. Bo nauczycielka muzyki zabroniła mi iść na zawody w siatkę i jestem z bulwersowana.
      83. Pobijamy rekord komentarzy na blogu.
      84. Bo kolejny raz nie mam weny na pianie podpunktów.

      Usuń
  29. 85. Bo rude jest fajne ! ( no bo kto nie lubi wiewiórek :)
    86. Bo nie dotknęłam jeszcze 2 niefajnych książek do przeczytania do szkoły
    87. Bo byłam w kinie
    88. Bo 88 to dziwna liczba
    89. Bo rekiny mają skórę na której podstawie zrobiono specjalne kostiumy ułatwiające pływanie
    90. Bo żyje coś takiego jak wikunia ( zwierze, krewniak wielbłąda )
    91. Bo pingwiny nie latają
    92. Bo ostatnie 3 podpunkty były o zwierzętach
    93. Bo mojego bloga nikt nie czyta
    94. Bo mój album na zdjęcia jest prawie pusty
    95. Bo zaraz będzie 100
    96. Bo z E. nie możemy się doczekać
    97. Bo będziemy cię okupować dopóki nie dodasz
    98. Bo jest 19.19
    99. Bo jeszcze jeden podpunkt został
    100. Bo wszystkie podpunkty !!!

    Dobra dziewczyny teraz nabijamy 68 komentarzy, a potem nich któraś doda jako 69 komentarz te wszystkie podpunkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze parę komentarzy, kto pomoże ?

      Usuń
    2. Ja też byłam w kinie *.*
      Ja czytam twojego bloga, skończyłam już prolog!

      Usuń
  30. 100 punktów, dla których Karolinko powinnaś dodac rozdiał:
    1. Bo nas to ciekawi
    2. Bo uwielbiamy twojego bloga
    3. Bo chcemy zobaczyć co tam jeszcze nawymyślasz
    4. Bo bez 38 rozdziału nie będzie 39, 40, 41, 42... ani reszty rozdziałów
    5. Bo jak tego nie zrobisz to ci nie damy spokoju
    6. Bo mi się śniło że 38 będzie okropny a sny mi się nie spełniają
    7. Bo nam się już nudzi
    8. Bo nie mamy co robić na komputerach/laptopach/telefonach
    9. Bo .. własnie coś jem (?)
    .. nie mam pomysłów .. trzeba improwizowac ..
    10. Bo są ferie (?)
    11. Bo.. nie mam pomysłów na kolejne podpunkty
    12. Bo pandy są czarno-białe
    13. Bo psy pochodzą od wilków
    14. Bo muszę przeczytać 2 książki do szkoły
    15. Bo komórki roślinne mają wakuole
    16. Bo .. ominął nas koniec świata
    17. Bo Damon z TVD porzucił Elenę ( ale i tak będą razem - MUSZĄ )
    18. Bo pod tym wpisem ustala się właśnie nowy rekord komentarzy
    19. Bo mam spaczone sny
    20. BO PO PROSTU WSZYSCY CZEKAJA NA TEN ROZDZIAŁ !
    21. Rysunek jako argument http://besty.pl/2024530
    22. Mam problem z wymyśleniem tego podpunktu.
    23. Wczoraj była Wielka orkiestra świątecznej pomocy. Co ona robi? Wszyscy wiemy. Pomaga innym. Pomóż i nam.
    24. Bo śniło mi się, że przykułam się łańcuchami do drzewa i manifestowałam przeciwko zabijaniu pand (...)
    25. Świat jest okrutny! Pomóż nam! Napisz nowy rozdział!!!
    26. uh...Naprawdę nie wiem co wymyślić.
    27. Jest ok.20, a oczy mi się kleją, a przede mną ładny stosik książek się kłania, a gdy czytam nowy rozdział u Ciebie to działa on na mnie jak kofeina.
    28. Nie poprawiłam żadnej oceny na półrocze. I mi smutno (ależ jestem egoistką!) chyba nie chcesz wiedzieć, że jestem smutna prawda?
    29. W 2012 roku dodawałaś częściej rozdiały!
    30. Już prawie 6 miesięcy piszesz na tym blogu! Jejku trzeba to oblać. Może 38??
    31. Zasypiam, powoli zasypiam...
    32. Ja nie mam ferii...Zrób przyjemność cierpiącym duszyczką chodzącym do szkoły!.
    33. Właśnie Kiss You się skończyło, a ja jestem zbyt leniwa żeby włączyć Jeszcze raz.
    34. Cud się zdarzył, ponieważ babka od w-f wzięła mnie na zawody w siatkę.
    35. Naprawdę nie mam natchnienia na pisanie tych podpunktów.
    36. Bo ja mam ferieee :)
    37. A skoro mam ferie to siedzę w domu.
    38. I nie mam co robić.
    39. Więc mogłabym czytać twojego bloga, żeby się nie nudzić.
    40. Ale nie dodajesz rozdziałów :(
    41. Bo 15 stycznia jest dzień wikipedii.
    42. Bo nie wiem co pisać.
    43. Bo lubię się przytulać xx
    44. Bo fajnie się czyta komentarze o cytowaniu "No zabije! Zabije, uduszę, zakopie pod płotem, odkopię, jeszcze raz uduszę, poćwiartuję, zakopie pod płotem, no!" xD
    45. Bo 1D są w Afryce.
    46. I znalazłam to: http://besty.pl/2026570
    47. Masz tu takiego pociesznego Hazzę :) http://besty.pl/2026547
    48. Bo Zayn ma 20 lat.
    49. Bo... Hazz ma niedługo urodziny (?)
    50. Nie, guzik, bo Hazz będzie miał zawsze 16 lat.
    51. I będzie śpiewał piosenki Stevie'ego Wonder'a.
    52. Bo widziałam filmik jak dzieci w Afryce śpiewają One Thing i Stand Up ;____;
    53. Bo Barbara Palvin jest w LA.
    54. Bo mój komentarz ma numer 54.
    55. Jak możesz nam to robić?
    56. Bo kłóciłam się dziś z plakatami po angielsku.
    57. Bo mi zimno.
    58. Bo ona jest taka sweet :) http://besty.pl/2014336
    59. Jedziesz ze mną do Londynu?
    60. WSZYSCY CHCEMY NEXTA!!!
    66. Zapomniałam co miałam napisać...
    67. Zróbmy tak żeby było 69 komentarzy.
    68. Bo jesteśmy egoistkami i chcemy nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  31. 69. Bo podoba mi się dziki pomysł Kim.
    70. Bo przed chwilą był 69 punkt.
    71. Uratuj mnie od matematyki
    72. Bo jak nie to w 69 komentarzu dodamy wszystkie 100 podpunktów ( dziewczyny musimy się streszczać !! )
    73. Bo zgubiłam mój ulubiony czarny rzemyk
    74. Bo moje koty są niezdecydowane i ciągle wchodzą i wychodzą
    75. Bo moja bohaterka ma imię Indigo bardzo podobne do indygo czyli koloru XD
    76. Bo pst rasy jusky są super !
    77. Bo właśnie jest 77 punkt
    78. Bo zaraz będzie 79 punkt.
    79. Bo liczba 2 jest jedyną parzystą liczbą pierwszą
    80. Bo lamy plują i wierzgają
    81. Co do Indigo to na początku myślałam, że się pomyliłaś i powinno być indygo
    82. Bo nauczycielka muzyki zabroniła mi iść na zawody w siatkę i jestem z bulwersowana.
    83. Pobijamy rekord komentarzy na blogu.
    84. Bo kolejny raz nie mam weny na pianie podpunktów.
    85. Bo rude jest fajne ! ( no bo kto nie lubi wiewiórek :)
    86. Bo nie dotknęłam jeszcze 2 niefajnych książek do przeczytania do szkoły
    87. Bo byłam w kinie
    88. Bo 88 to dziwna liczba
    89. Bo rekiny mają skórę na której podstawie zrobiono specjalne kostiumy ułatwiające pływanie
    90. Bo żyje coś takiego jak wikunia ( zwierze, krewniak wielbłąda )
    91. Bo pingwiny nie latają
    92. Bo ostatnie 3 podpunkty były o zwierzętach
    93. Bo mojego bloga nikt nie czyta
    94. Bo mój album na zdjęcia jest prawie pusty
    95. Bo zaraz będzie 100
    96. Bo z E. nie możemy się doczekać
    97. Bo będziemy cię okupować dopóki nie dodasz
    98. Bo jest 19.19
    99. Bo jeszcze jeden podpunkt został
    100. Bo wszystkie podpunkty !!!
    Zablokowali mi komentarz i musiałam dodać dwa oddzielne :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Trolololo to nasze najdłuższe komentarze :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Pobiłyśmy rekord komentarzy na tym blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  34. tak czytam i patrze na '69. Bo podoba mi się dziki pomysł Kim.' i mi się mordka cieszy ^u^

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak znajdę trochę czasu to przeczytam wszytko :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Iv baaardzo cię przepraszam że tak ci tu śmiecimy i że nie dajemy ci spokoju. To nie nasza wina że jesteśmy tak nie normalne i że od 75 komentarzy ( juz będzie 76 ) błagamy cię o kolejny rozdział. Jeszcze raz przepraszam i daje ci hm.. 4 dni na napisane ładnego 38 rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  37. przepraszam, że nie dodaję , ale jestem jakaś ąkła. np. dzisiaj rozlałam śmietanę na lodówkę, drzi od szafki i drzwi od spiżarki, a rozdział usunął mi się -.- komputer się zresetował, a ja długia nie zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. a poza tym. jezuu. jesteście kochane : **
    hahahha.
    dla mnie wośp był okropny, a poniedziałek jeszcze gorszy -.-
    ale nieważne. muszę sb tylko kupić jakieś tabletki na uspokojenie i nerwy i push up i operację na cycki xdxdxdxd kto idzie robić ze mną

    oo! ja też muszę przytyć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty żyjesz? ;D
      A co do tego to ide z tobą ^^

      Usuń
    2. spring breakers - muszę na to iść . ;D kto wie kiedy w kinach ?

      Usuń
    3. 8 marca dopiero premiera w Polsce ;)

      Usuń
  39. Ejjj plissss dodaj nowy <3 jestem tu nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej. Chcę cię poinformować, że nominowałam twój blog do Liebster Award! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu http://seeyoureyes1d.blogspot.com/.

    A teraz taka informacja dla Ciebie...
    PISZ SZYBCIEJ!!! CHCĘ KOLEJNY ROZDZIAŁ. xD

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolejny pretekst żebyś napisała

    http://www.youtube.com/watch?v=zHBfmW0uaXE
    i
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o1ga_gzb8-4

    Genialny po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  42. BĘDZIE PSIKUS
    jak napisze rozdział -.- i jak znowu mi się nie usunie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie psikusa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Podobno ludzie którzy piszą więcej niż 3 wykrzykniki są niezrównoważeni psychicznie o.O

      Usuń
  43. Kim. Spamujemy teraz tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi sie ferie daaawno skończyły. Ale w szkole też fajne tu wycieczka, tam wycieczka, tu sprawdzianik, tam kartkówka, tu zadanko tam pytanie .. ahh /

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzisiaj zjadłam tak pysznego pączka z lukrem, mmm... ! Ale tylko jeden mi został :/ Tak dobrego to nawet w tłusty czwartek nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekaw ile ten blog ma łącznie komentarzy o.O

    OdpowiedzUsuń
  47. No wiesz, tu będzie 100, wcześniej 71 ... popatrzmy
    71
    100
    48
    16
    30
    30
    46
    7
    19
    7
    13
    15
    16
    15

    To jest jedynie z 14 wpisów ... nie chce mi się teraz tego liczyć także niech każdy sobie podliczy :)

    OdpowiedzUsuń